Börjar blogga igen

Hellu!

Som ni ser vill jag faktiskt börja blogga igen, nu under sommaren har man ju alltid tid.. Ska försöka blogga sen när jag börjar skolan är jag har tid då med, men först och främst ska jag satsa på skolan!
Iallafall har ju sommarlov nu vilket är superskönt! Igår sovde jag hos Lisa och vi hade grymt kul, åt glass prata, lyssna på musik, och tog lite bilder. Sen idag var jag där en stund, sen åkte min familj till min moster eftersom att hon har fått e liten bebis alltså har jag fått en kusin! Som heter Elvis sjukt gullig! Men sen kom jag hem för ett tag sen har ty ätit och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska väl typ ta det lugnt. Men vi kanske hörs lite senare innan jag lägger mig. Juste min header ska jag försöka be om hjälp har ingenaning om hur man fixar den men det kommer väl någon fin design snart!

Kisses.

Här är en bild på Josephine, Belina, Jag, Maria och Lisa på grönalund förra onsdagen!
En dag jag aldrig glömmer, hade så sjukt kul!


Min Älskade kusin Elvis! Så söt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback