Baddag!:D

Hejsan, kom hem vid typ fyra från södersved. Innan vi åkte hem så gick jag Paulina och Felicia och handla ett par flippflopp sen när jag kom hem chilla jag bara sen gick jag Paulina och Felicia och bada i återvallsjön as najs sen gick vi hem och åt middag och sen gick vi och köpte glass vid återvallsrestaurangen. Sen gick vi hem till oss igen och då städa jag min garderob haha och sen har vi suttit och snackat och hon gick hem nyss så jag ska väl chatta lite och lyssna på musik och sen ska jag väl kolla på en film är as trött efter att ha badat och solat så jag lär ju somna tidigt! Men jag hör nog av mig innan jag går och lägger men ha det bäst så länge!

Peace out!




Sjuuukt gammal bild. Tack för att du finns bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback