Vill ta bilder med min kamera :(

kom precis hem :) Fyyyy vad kallt det är ute :o Aja idag har det vart rätt chill dag, kom till skolan och lyssna på ngn nobelgrej på tvn sen gick vi till slöjden och fixa allt som ska vara inne :) Sen vid ett fick vi sluta d¨drog jag Nathalie, Maria och Belinda till stan och åt kina mat! Looove :D Sën åkte vi till nacka gick runt och kolla, jag och Maria typ skämde ut oss totalt på bussarna och sånt! :D Men det är så jag och Maria är liksom bara gilla läget!
Kul hade vi och jag fick skrattatack typ varje sekund! Iaf nu sitter jag hemma ska väl chilla, lite senare ska jag kolla på eclipse! Hihi ska bli så spännande! :D Men jag hör av mig snart igen ska skriva dag 5 :D

 Jag och Joshua i lördags! Vi hade rätt tråkigt så vi höll på att kolla på facebook där man kan ta massa roliga bilder:D Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback