Tusen frågor men inga svar

Godkväll, kom precis hem.. Jag är grymt trött, ska fan gå och lägga mig snart.
Kom till grannarna runt tolv och vi börja göra julgodis vi gjorde knäck och massa annat mmm :D Sen så kolla vi på grichen och tomten är far till alla barnen och så åt vi jätte god middag också! Så nu är jag typ proppmätt och trött, så ska chilla vid daten en stund sen ska jag somna till music. Hör av mig imorgonbitti kyss!
Dag 13 det är min vecka, pallar inte skriva om den veckan! Fattar inte om dom menar om den veckan som kmr eller om den här veckan! Så jag skiter i det, skriver ju varje dag vad jag gör på dagarna liksom ;)
Long time ago..

                                                                 Petter- Längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback