Stressad kill me

Shushu, kändes som att de var tusen år sen jag skrev, men helt ärligt har jag inte haft tid eller tid och tid jag har inte haft tillgång till data så mycket, men har ju vart hos pappa över helgen kom dit i fredags efter skolan och fick träffa min lilla Liam :D i lördags var vi i skärholmen sen igår åkte vi till kusinerna och softa bara! Jag skulle åkt hem igår men stanna kvar så åkte från tumba vid sju imorse inte så tidigt.. Men trött var jag! Aja lektionerna rulla på idagvi hade hemkunskap kokduellen jag Maria och Natahlie gjorde kyckling kryta riktigt  god var den :D *stolt*
Men nu hörrni ska jag plugga, har engelska omprov imorgon så vi hörs väle typ i natt, nä men nångång ikväll kyss!

Söt flikka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback