Step up looove it

OMG säger jag bara såg filmen "step up" asså finner inga ord filmen är grym! Finns en step up två också fast det är inte med samma personer så jag tror inte att filmerna är samma.. Men tvåan har jag iaf sätt men ettan är betydligt mycket bättre.
Aja har iaf pluggat på engelska provet, hoppas verkligen att jag klarar det, ska iaf göra det bästa jag kan! :)
Sen nu är jag nästan klar med all so, alla arbeten ska nämligen vara inne på torsdag och fredag, men det klarar jag! Nu ska jag sova, är trött och imorgon är det en ny dag. Hörs imorgon, godnatt! ;)

 Jag i fredags vet inte vad jag gör, men diggar bilden :D


                                                    Sean Paul ft. Keyshia Cole - Give It Up To Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback