Staden med bästa Maria <3

Tjatja! Allt är bra nu igår så gjorde min systers kille slut tyckte så jävla synd om henne hon grät och jag grät också asså fattar inte hur kärlek kan göra så ont.. Aja men sen efter att hon snackat med han hela natten så var det ett litet problem just därför han gjorde slut men det löste sig och nu är dom tsm igen visst kanske låter töntigt men fan ibland bråkar man!
Aja idag ska jag  in till stan med Maria :D Sen ska jag slagga hos henne. Jag ska kolla runt efter ngt jag kan ha på mig på nyår får se om jag hittar massa på rean :D Men nu ska jag ta och fixa mig och äta frukost så jag hör nog av mig kväll när jag e hos Maria peace!


 Galna tjejer i nacka yeeeeah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback