Sega dagar, ge mig bara lov okej!!!!

Hellu people, har precis kommit hem, åt nyss lite mellis hähä!  Ska också hjälpa mami med tvättstugan ser ut som en jag vet inte vad fullt med kläder :P sen ska jag plugga no! Gjorde engelska provet idag får se vad jag får för resultat hoppas iaf på g annars dööör jag :( Juste jag glömde säga att i helgen fick jag en canada jacka av pappa och min lotssas mamma sofia! :D Och sen den 25 maj ett tag kvar åker jag och min syster  med pappas familj till gran canaria vi skulle först åka till turkiet den 24 maj men det blev ändrat. Har vart i spaninen en gång det var min första resa så det här blir andra, eller ah i somras var jag i Riga sen har jag vart i danmark också men det räknas inte som utomlands tycker jag utomlands är typ som Thailand, Chile aa fan vet jag :D

Men nu skriker mamma på mig men vi hörs latero peace out!

Jeans tagihts new yorker, leopard linne hm, kofta hm! I like it a lot! ;)

                                                  Man down- Rihanna. Älskar låten starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback