Onsdag och jag som trodde det var fredag :(

Tjabbatjenahallå, haah jag och maria satt och sjöng den låten i skolan idag :D Haha aja har vart fett seg idag..
Skolan och allt gick rätt segt det är väl bara för att man väntar på att det ska bli julov som det går så segt. Aja åkte hem efter skolan och nu ska jag göra no och so och det ska jag göra färdigt idag punkt slut, sen är jag färdig med alla uppgifter som ska vara inne, sooooft :D Men hör av mig pusselipuss tyvär har jag inga bilder från idag, för jag har batterier till min kamera men jag ska köpa laddningsbara batterier och då kommer det komma massa bilder jag lovar er ;)

 Bilden är från sommaren 2009. Hej brunis!! Nu vill jag till spanien!!*drömmer*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback