omg skolan dödar mig

Tjatja gott folk blir ett snabbt inlägg, ska bara berätta lite om idag.. Idag var det ju så att vi skulle ha livskunskap, men så var det inte pga att lärarna var sjuka :/ Så det var en vanlig dag i skolan men letktionerna rullade på fick även veta att jag fick omprov i engelska provet. :( Menmen det är bara göra omprov! Blev bästa lunchen i skolan tacos love it, fast det är bättre hemma! Men iaf sen efter skolan så drog jag och Nathalie hem till henne vi plugga och åkte hem runt halv sju och sitter och pluggar har gjort färdigt no ska bara göra färdigt en sak till sen är jag färdig med allt som ska vara inlämnat i no sen pluggar jag till matteprovet har nämligen prov på fredag, sen imorgon har jag hemkunskapsprov och no prov aaaaahhh kill mee!! Vi hörs imorgon kommer inte hinna skriva jag

Jeans bikbok, tröja ginatricot ;)

                        
                                                             The Anthem - Pitbull feat. Lil Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback