Nacka med min bästa chey Maria!

Shushu :) Kom hem för inte så länge sen. Har packat lite, ska nämligen till min bästa pappa imorgon och såklart träffa alla andra :D Ska vara där till den 27 så firar jul och allt där!! :) Somsagt jag och Maria åkte till nacka ist för det var så kallt ute så vi drog till nacka, jag köpte inga julklappar skulle köpt till Maria men hon får efter jul för då har jag råd att köpa lite mer till henne :) Sen ska jag köpa till min Ebba också! Till alla andra har min syster köpt till och vi har delat på allt!
Men ist köpe jag brunkräm, örhengen och så åt vi kina buffe där as gott!!
Sen gick vi runt ett tag, har typ sätt as många folk idag, asså som jag känner haha :D
Nu ska jag chilla ska packa kläder och så, sen ska jag kolla på film :)
Skriver efter det chao!

 yeah så här ser man ut idag, snodde mammas kamera och tog lite ego bilder hähä!
Jag tycker det är så tråkigt att lägga in massa gamla bilder, det är roligare att ta bilder från liksom dagen som är om ni fattar ;) Men snart kommer laddaren till min egna kamera!

                   

                           Daddy Yankee No Me Dejes Solo Featuring Wisin y Yandel. Älsar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback