Mysig julafton plus juldag!

Hejsan. sitter hemma vi har gäster vi har min släkt här idag och sen har brandon och dom vart hemma hos oss :)
Men igår hade jag en jätte mysig julafton. Fick ju en canada jacka och det var en del av min julklpapp, sen fick jag masser med body lotion och underkläder smycken en väska som man hänger på sidan en klocka pengar och presentkort! Sen imorgon när jag ska hem till mami så kommer mer :D Hihi :D
Iaf sen igår så var vi hos sofias brors barn där vi åt julmat öppna paket och så. Sen efter så åkte vi hem till min släkt träffa mina kusiner och alla var där :D Men kom hem runt tre och idag har vi bara vart hemma och haft gäster! Men jag skriver mer imorgon för ska hem till mamma så jag kommer skriva nångång under dagen kyssar! ha en fortsatt bra jul!

 Syster, Joshua jag. Mina fina skatter!

Syster, pappa, jag. big love

Min busunge som fick fult av fina julklappar som ni ser han älskar bakugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback