Mys söndag!

Hellu, åh vilken mysig söndag, ända söndagen då jag inte har ¨ångest, en vecka kvar i skolan, fast har inga vanliga lektioner óch har dessutom ingenting mer att plugga freedom :D
Är stolt över mig själv tycker att jag har puggat på bra den här terminen känner verkligen att allt är på rätt plats!
Nästa termin ska jag plugga ännu mer! :D
Iaf vakna runt halv tio idag, gick upp med Felicia och Paulina vi åt frukost och chillade bara. Sen gick jag mamma och Paulina och Felcia hem till Felicia där hennes mamma och pappa var och vi satt och fika och hade mysigt och nu kom jag precis hem har städat i garderoben och så och ska sätta på en film, men vi hörs innan läggdags peace!

 Det du inte dör av, blir du starkare av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback