Lucia dag

Ska gå och lägga mig nu, kolla på en film såg bara halva hahaha den sög :O Aja idag har det vart luciadag i skolandet rulla på kolla på luciatåg sen efter kolla vi på film såg alice i underlandet fan as cool film. Sen efter det var det lucnh inte de bästa risgrynsgröt men de funka!
Sluta klockan ett och då gick jag och Belinda till brunnen och chilla vi kolla på film vi såg mama mia Nathalie kom också dit :)
Juste idag fick jag en julklapp av Maria, hehe valde att ha den idag antingen skulle jag få den på fredagar, men om jag får reda på att jag ska få present vill jag ha det på en gång haha! fast iof vem vill inte det? ;)
Fick ett par as snygga peace örhengen har ju ett andra par men dom är var as coola ska ta bild när jag får min laddare till kameran :D
Mer har jag inte att säga godnatt!

 Jag och min fina Belinda♥  vi skulle se unstoppable då Maria var me också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback