Julavslutning woho!

Kunde ej skriva igår, internet var helt cp pga av snöstormen så kunde inte logga in på blogg.se :(
Men nu går det, idag är det skolavslutning yeaah som jag längtat! Jag får veta alla mina betyg *nervös*
Men bara jag har godkänt i alla ämnen är jag nöjd :D
Vi slutar vi elva eller tio då ska jag Maria, Nathalie åka in till nacka och typ äta och gå runt, det är planerna, sen senare ikväll ska vi hem till Maria och kolla på film :D
Men nu ska jag äta frukost, så skriver mer ikväll när jag kommit hem. Ha en grym fredag, för det kommer jag ha lalallala :D

En bild på mig från när jag, Belinda och Maria var i stan och såg unstoppable ;)



                                                      T.I. - Get Back Up ft. Chris Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback