hos maria

Godmorgon sitter och chillar hos maria ska snart dra hem min buss går om typ 20 minuter ska bara klä på mig.
När jag kommer hem ska jag fixa mig sen packa lite till papi. Idag ska vi på cikus cirkör i stan fick det i julklapp av min morfar så den börjar klockan sju och slutar klockan nio jag ska dit med hela familjen och sen min morfars familj sen efter kommer pappa och hämtar mig i slussen. ska nämligen fira nyår hemma hos min pappa och sofias släkt kommer komma tror jag mer vet jag inte. Men jag hör av mig senare när jag kommit hem och så!
 juste jag och maria satt och kolla på skräckfilm vi kolla på paranormal etity as läskig :O






Lite bilde på mig från skolan hähä :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback