Home

Hejhej, nu har jag äntligen jullov känns underbart!! :D
Fick godkänt i alla ämnen förutom matte, vilket jag visste att jag inte skulle få godkänt, har nämligen haft svårt i matte i alla år :( Vilket e jätte jobbigt, men jag försöker göra det bästa sen fick jag vg idrott :D
Jag är jätteglad för mina betyg tycker dessutom att det har gått jätte bra den här terminen och jag har gjort det bästa! Nästa termin ska jag vara ännu duktigare!!
Iaf efter skolan drog jag, Nathalie och Maria till nacka och vi åt kina mat det var buffe gissa om vi åt eller vi typ slängde i oss maten hähä :D Men sen efter det gick vi runt i nacka, tog fullt med bilder, men Maria har alla på sin mobil och Nathalie har bilderna på sin kamera så dom får ni helt eneklt kanske se imorgon!
Sen efter det drog vi till brunnen och kom hem för inte så länge sen, min fredag har vart bra! dag 12 är det jag har i min väska men pallar inte skriva om dag 12 känns lite onödigt jag glömde ju skriva inlägg igår om dag 11 det kommer snart ;)
Men tror inte att jag kommer skriva mer, ska kolla på film sen ska jag sova, så vi hörs imorgon godnatt!

                 
                                          Yo Gotti Ft. Lil Wayne - Women Lie , Men Lie.  I liiiiike it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback