Evvvvvvvvääää är knäpp chey

Hallååå där, är på fett med driv humör ba! :D Känns skönt är nästan färdig med allt fucking plugg, stolt är man :)
Har pluggat typ sen har jag hållt på att ladda ner fullt med filmer! La mig i sängen för att kolla på film men ångra mig hade mer lust att chilla runt lite på nätet!
Asså vet ni, det e fan lite läskigt jag skrev ju ett minne för livet Rihanna konserten sen efter så ser jag att Rihanna ska ha konsert nästa år i november asså hallå ödet fään :O Men jaa den ska jag fixa biljetter till. Den konserten kan man ju bara inte missa..
Men nu väntar sängen på mig. Kysselikyssar på era rumpistumpiiiiiisar yeyyyyy!

Omg, är jag cool eller cool?! Min nya jacka inte riktig canada men vem fan bryr sig om det! Den e lika snygg! ;)

                                                             Rihanna- skin. Låten tycker jag påminner om rihannas låt g4l :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback