Du lämna mig med frågor utan svar jag ska lämna dig med problem utan lösningar

Ligger i min mysiga säng, har faktiskt haft en mysig kväll Paulina kom hem en liten snabbis hon är ju hos sin kille varje dag dels så är det närmre skolan och dom kan typ inte vara utan varandra haha :D
Hon hade köpt en liten julklapp till mig och hon fråga ifall jag ville vänta tills julafton eller öppna den idag, och självklart ville jag ha den idag! Fick ett par grymt snygga örhengen (stavning)? och skit coola armband hon vet verkligen var jag gillar! Så jag blev överlycklig. Snart måste jag fan handla julklappar ska nog bara köpa till min syster och såklart Maria, Ebba och min lilla Liam sen resten delar vi på! :D
Iaf har ätit middag och pluggat är färdig med allt plugg känns så fuckat skönt asså förra veckan jag hade så jävla mycket att göra men inte nu! Nu är jag fri yey!
Sen efter maten kolla jag mami och Victor på film vi såg "Tomten är far till alla barn" hahaha skönaste filmen asså den låter som värsta tönt filmen men hahah det kan man ju inte säga att den är! Den borde alla se enligt mig :D
Men har inte mycket mer att säga ska ta och sussa men vi hörs imorgon godnatt alla tomtenissar peace and love!♥
                                         Sommaren 2010 när vi var och segla, underbart! 
                        
                                                         Jag Tror Jag Är Kär - George Shaid. ÅHå får så mkt minnen upp i huvdet! Ibland önskar jag att man bara kan spola tillbaka visa tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback