Dag5- vad är kärlek

Vet inte riktigt hur jag ska börja, hur jag liksom ska förklara för att det ska låta bra,
men igentligen kärlek är omöjligt att förklara. Det finns ju olika sorts kärlek.kärlek är ALLT! musik är kärlek, jaget är kärlek, mina vänner och familj och dom som står mig nära är kärlek, och så mycket annat också. kärlek är något som gör en glad och lycklig, kärlek kan vara det som även gör en ledsen, förtvivlad och förvirrad.. kärlek är  fan allt. bara mer eller mindre. 
För mig är kärlek, ett osynligt band man delar tillsammans, som ingen kan förstöra,om man inte tillåter dom att göra det. Kärlek som aldrig svalnar. Att fortfarande hoppas att det är han som har smsat, att skratta tillsammans, att prata om allting mellan himel och jord med varandra. Att finnas där för varandra, torka varandras tårar, att inte kunna förklara hur kära man är, för att de inte  finns några ord som kan beskriva dom känslorna. Att vakna på natten, kolla på den personen, bli lycklig i hjärtat och somna om. Att skapa minnen tillsammans. Det finns så mycket som är kärlek. Kärlek finns överallt. I glädje, i sorg. Kärlek för mig är det där som inte kan förklaras men det existerar. Alla dom där känslorna. Alla tankar. Kärlek finns i olika storlekar, i olika former. Kärlek till sin familj, till sina vänner. Kärlek till en annan människa.. Kärlek är det finaste och största som finns, på gott och ont. Men att hur ont det än gör, så är det alltid värt det. För det finns ingenting som är lika bra som kärlek.
                                       

                                                                           Love me or leave me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback