dag14- mina drömmar

Ja det finns sjukt mycket saker jag drömmer om, först och främst när jag och Maria är lite äldre kanske 20, så har vi planerat att åka till hawaii  (stavning?) Men det har vi alltid velat att åka utomlands dit!
Sen har jag alltid drömt att vara med i en dansfilm och vara med och dansa. Jag önskar att jag skulle kunna dansa lika bra som dom gör i alla dansfilmer! :D  och så har jag alltid drömt om att bada i havet bland delfiner hihi älskar delfiner!! :D
Man kan ju alltid tolka mina drömmar på ett eller annat sätt tex vad man drömmer om på nätterna men jag kommer oftast inte ihåg vad jag drömmer.
Me aa mer har jag inte att säga om mina drömmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback