Dag nio dag tio

Hellu, eller godmorgon kanske jag ska säga.
dag nio orkar jag inte skriva om det är min tro och fattar inte riktigt frågan:P
Så skriver om dag tio vad jag har på mig, ja har ett par mörka jeans, och en ljusrosa tröja, jag gillare!
Ska försöka ta bild senare med min mobil så får ni se dagens outfit ;)
Idag tar jag en buss som går nio till skolan första lektion är svenska sen no sen slutar jag, haha soft man har de ibland assöö :D Efter skolan ska jag, Belinda och Nathalie in till stan och Natta ska typ köpa julklappar och sånt! Men jag skriver nog när jag kommer hem peace out!

 Jag och maria hade kul inne på glitter igår :D
Haha galna brudar. knas och knasen you know ;)

                  
                                          Matisse feat. Akon - Better Than Her. Akon är bara fööör bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback