Dag 8- Ett ögonblick jag alltid kommer att minnas.

Jag kommer aldrig glömma, det var den 10 augusti, jag och Maria var på ung 08 jag hade precis blivit tillsammans med en kille, sen träffa jag han och hans kompisar och så, sen vid en sekund då jag och Maria hade varit och ätit på donken så gick jag ut och där stog han och gav mig en blick som jag aldrig nånsinn fått, även fast det var en sekund så kändes det som en evighet, jag bara rös till i hela kroppen asså aa känslan var underbar, aldrig har någon kollat på mig med just den blicken. Det är ett ögonblick som jag alltid kommer att minnas, även hur snabbt det gick så kommer jag alltid att minnas det!
Attt en sekund, kan kännas som en evighet, det är overkligt

 Fråga mig inte varför jag la upp bilden på ögat, men när jag hör ordet ögonblick tänker jag typ på ögon, kanske därför jag skrev om just det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback