Dag 7- Min bästavän

Ebba frank är min ända bästavän, vi har känt varann i mer en sju år, vi har gott igenom väldigt mycket tillsammans. Med tiden har vi kommit närmre och närmre varann, och växt upp till dom som vi är nu.
Vi har sjukt mycket minnen tillsammans, vi har alltid haft lika galna och roligaste minnena!
Du läser av mig precis som ingen annan gör! Du finns alltid för mig och jag vet att jag kan prata med dig när jag behöver dig det är bara ringa. Jag finns alltid för dig som du finns för mig.
Du är som min tvilling, vi är så lika varann när det gäller vissa saker satt de nästan är läskiigt!
Jag älskar dig mest på denna jord min soulmate!
Du ställer upp, du finns där och du ser mig genom ögon som förstår!

Du är mitt allt, min andra halva, jag klarar mig inte utan dig bästavän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback