Dag 4- Det här gjorde jag idag!

Hellu igen, tänkte berätta om min dag då.
Ställde klockan på 06.30 den tiden går jag upp varje dag, var inte alls trött imorse när jag vakna, utan hade däremot sjukt ont i halsen :s Vilket inte var så bra fast det är iof bättre nu! Men känner att jag börjar bli förkyld :(
Iallafall duscha och fixa mig sen åt jag frukost och satt och kolla på MTV :D
Sen drog jag mig till bussen kom till skolan hade Elevensval satt bara och softa! Sen efter det skulle vi igentligen haft musik men våran lärare hade andra saker och göra så vi fick kolla på film vi såg "instängd". Vene vad jag tycker om filmen faktiskt kanske inte min smak jag gillar inte filmer med blod och såna där äckliga filmer, tyo som paranormal activity det gillar jag fyfan! Älskar att bli skrämd :D Iaf sen efter det åt vi lunch det var typ biff med potatis helt okej faktiskt :) Sen fick man veta att man fick sluta efter lucnhen skulle vi haft engelska men icke sa nicke vi hade tydligen inte det varför vet jag inte. Så vi skulle haft två timmars håltimme men tur så snacka vi med no läraren och hon sa att vi kunde tagga hem! Så¨sluta vid halv ett och jag drog hem! Kom hem skulle då hjälp mamma med tvättstugan men hade inte ngn ork så jag la mig i sängen och kolla på "Twilight" riktigt bra film faktiskt! Har faktiskt aldrig sätt dom filmerna så det var rätt nice! Sen efter städa jag rummet, sen hjälpte jag och brorsan mamma med tvättstugan! Och sen efter blev det middag, spaggeti med köttfärsås, somsagt min mamma är italienare och gör pasta varje dag! och jag gnäller alltid på att hon gör för mycket pasta men den här gången var det as gott :D
Ja och nu softar jag ska hoppa in i ett varmt bad och sen softa ska kolla på new moon hiihi :D
Men det var väl om min dag, skriver mer innan jag lägger mig kyss :)
 Har inga bilder :( Kameran har ju inga batterier men snart kommer laddaren!

 Gran canaria! Saknar! Min allra första resa utomlands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback