Dag 3- Mina föreldrar

Vi börjar med min mamma då:  Jag och min mamma står inte så nära varann, jag snackar inte med henne om så mycket, det har jag mer mina vänner till. Tex om killar och sånt det skulle jag inte snacka med henne om. Jag snackar med henne om skolan och vänner och sånt och jag vet att hon alltid lyssnar.. Eftersom att jag har haft så svårt i skolan så¨är nog hon den som försökt hjälpa mig som mest! Vi bråka jättejätte mycket förut och jag ville alltid flytta hem till min pappa men nu bråkar vi inte lika ofta. Men hon är iaf världens bästa mamma! Hon heter Charlotte kallas för Lotta hon fyller 39 år den 23 december dan innan julafton ;)Hon är också italienare och hon gör pasta varje dag haha! :D Hon är en person som typ alltid gillar att vara hemma och softa hon typ älskar gammeldags och vitt! Vi bor somsagt på ingarö i en röd villa tsm med hennes man som heter Mattias men kallas Sasse för när han var liten kunde han inte säga Mattias. Men iaf tillsammans har dom en son victor! Och Sasse är väl en snäll kille men brukar inte snacka med han, han är dryg haha!

Min pappa heter Fernando, är chilenare han är 41år fyller år den 23 januari och han spelar fotboll. Med min pappa kan jag nog prata om mer saker, man kan säga att jag e pappas flicka, jag älskar verkligen att vara hemma hos min pappa. Iaf han bor i Tumba i en lägenhet tillsammans med hans tjej Sofia hon e underbar alltid lika rolig hon e som en tonåring ibland det gillar jag :D Hon är också chilenareHon hade en son innan, han heter Joshua, och tillsammans fick dom lilla Liam min skitunge! Det är väldigt mycket skillnad på mammas familj och pappas det är helt olika liv när man är där kan man säga! Men jag älskar mina föreldar lika mycket dom är det bästa!!♥
Många säger att jag är lik mamma, men andra säger pappa och många säger Liam men jag vet faktiskt inte jag kanske har fått lite från båda? :P


                                                            Jag och min världens bästa mamma på midsommarafton 2010! Älskar dig! <3
 


Jag och världens bästa Pappa, riktigt gammal bild aa det står ju 2008! Te amo!<3



Min pappa och hans fina tjej Sofia! <3

Min bror och sasse :)


Kommentarer
Postat av: Maria

FAN va sööt bild på dig och din pappa!!!!!!! Faan va söööt lilla Eveliinn!!=D=D=D <3

Pözz

2010-12-08 @ 18:21:07
URL: http://baramarialinnea.blogg.se/
Postat av: Erlendiben

Great Site thanks

2011-02-01 @ 16:23:06
URL: http://erlendiben.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback