dag 21 0 22

dag 21 är det som får mig att gråta..
Asså jag är en person som har väldigt svårt att visa känslor det är sällan som jag gråter det kan vara nångång om jag bråkar med nån i familjen eller när jag bråkar med kompisar eller när jag känner att jag har så mycket press som i skolan så kan jag gråta. eller på kvällarna nångång om jag ligger och lyssnar på musik och så kan det bli att jag gråter jag visar helst inte det för nån kanske bara för mina närmsta vänner Ebba och maria som vet allt om mig. Annars är jag ofta en glad person jag älskar att skratta och leva livet! Men ibland tycker jag faktiskt kan vara skönt att bara gråta ut!
dag 22 mitt första minne i livet. Hmmm asså haha jag vene riktigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback