dag 20- det här får mig att må bättre

Mina vänner släkt och familj! tex dom finns alltid för mig dom är det jag vänder mig om till när allt är som jobbigast!  och när jag kommer hem till min pappa så kommer alltid min liam och ropar på mig och kramar mig och säger att han saknat mig min lilla bebis! och sommar asså jag älskar sommar finns inget bättre då är tiderna bäst när det är sommarlov man är ute och badar är med kompisar är ute på kvällarna även fast det är hur ljust som helst ute. asså då känns allt bara så perfekt!
Visst alla årstider är bra på olika sätt men sommaren är då jag nog mår som bäst finns inget bättre älskar att bara vakna på morgonen och se solen skina in springa och sätta på sig bikini och ligga på stranden en hel dag och sola och bada!! Det är allt som får mig att må bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback