Dag 2- Ett minne för livet.

Okej vet inte vart jag ska börja, eller hur, jag har sjukt mycket underbara minnen som jag aldrig kommer att glömma, men om jag skulle skriva upp alla skulle jag nog få skriva sida efter sida.
Men det är ett minne som jag ska berätta om.
Det började med att telfonen ringde, det var Maria hon skrek i telefonen att Rihanna skulle ha konsert på hovet den 12 mars. Jag dog av lycka Maria snacka med sin pappa och han frågade ifall hon ville gå och maria sa ju utan tevkan ja, han fråga också ifall dom skulle bjuda mig och Maria ringde mig i samma sekund och sa att dom skulle bjuda mig också och vi båda snacka dag och natt om konserten.
Sen kom dagen den 12 mars 2008 kommer ihåg allt som om det vore igår, vi var en hel dag i skolan vi ville bara till hovet. Iaf efter skolan åkte vi hem till Maria fixa oss och åt osv, sen åkte jag Maria, hennes pappa och Marias lillasyser Alexzandra till hovet. Vi kom dit det var världens kö och vi stog ungefär en halvtimme i kön vi kom in så såg vi att de fanns fullt med Rihanna saker man kunde köpa asså typ hennes skivor och tröjor.. Så jag och Alexzandra och Maria fick köpa en varsinn Rihanna tröja, och hennes pappa bjöd mig också! :D
Sen så var det förspel det var Adam tensta. sen efter ett tag skulle jag, Alexzandra och Maria gå på toa så vi gick ut. sen hörde vi alla på hela hovet börja skrika och vi tre stog fortfarande inne på toaletten vi sprang ut och hela scenen var helt rosa och så kom Rihanna ut på scen då var som en fucking dröm vi skrek tills vi tappa rösten och vi dansa och jag lovar jag har aldrig känt mig på det sättet det kändes liksom ovärkligt.
Hon är än idag min bästa idol okej låter som värsta tönten men asså jag diggar hennes musik, stil och allt, så hon är liksom en av alla kändisar som jag lyssnar på mest, det finns liksom ingen låt som jag inte gillar med henne, visst många låtar är mindre bra, men jag kan ändå lyssna på dom och det finns heller ingen låt som jag inte heller kan texten på haha! :D
Men iaf den dagen glömmer jag nog aldrig det var så fucking kul att vara där dels var det ju min första konsert också så det kändes liksom som en dröm som var för bra för att vara sann!!
Det var mitt minne för livet, somsagt har sjukt mycket minnen som jag har för livet men jag tog liksom det här för det här kändes ändå lite speciellt! :D
                           
Rihanna hovet. 12 mars 2008. Minne för livet!♥       

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback