dag 18- ett annat ögonblick.

Jag kommer aldrig glömma när jag Ebba och Paulina var i fågelvik och var med några. Det var iaf maj det hade precis varit majbrasa och vi gick alltid hem, men så den kvällen klockan kanske var runt elva på kvällen och det var mörkt ute. Så gick vi en väg och bara snacka om allt. sen kom en skum kille och ba hej vem e ni? och som vanligt så börjar jag snacka för att liksom bara vilja driva så jag sa människor sen han ba men vem fan är ni vi svara inte sen han ba hallå svara och det var en gammal gubbe. vi gick snabbare och snabbare så helt plötsligt började jag ebba paulina springa jag vände mig bak och såg att han liksom försökte skrämma upp oss så han börja små springa efter asså jag lovar det känns som att jag aldrig har sprungit så mycket asså det var som att jag fick värsta energin inom mig men iaf vi gick till närmsta hus och knacka på dom låg och sov så en kille kom ut och öppna och han stog med kallsonger fatta vad pinsamt men så berätta vi allt och han fråga vart vi bodde så kom  typ hans barn upp och allt men iaf så fråga han ifall vi ville ha skujs hem så han körde hem oss haha asså fyfan jag tror aldrig jag varit så rädd det kändes som att jag typ skulle dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback