dag 17 och dag 18

Dag 17 detta ångrar jag, ja det finns väl saker som många ångrar men somsagt man lär sig av sina misstag det finns en sak som jag ångrar något enormt!
Jag och Ebba hade inte vart på skit länge med varann men sen så planera vi att åka in till stan det var förra året, på hösten både jag och Ebba hade inte med oss så mycket pengar vi gick runt kolla i massa affärer sen så snodde vi massa saker på hm och ginatricot. Vi snodde allt från smycken till strumpor.. Jag har ingenaning om varför, men jag ville väl utmana ödet.. Och det gick för långt så det var några som hade sett oss och så kom två killar och tog mig och Ebba i armen och sa att vi skulle gå in på hm och jag lovar er det kändes som en mardörm asså åhh men ja som tur så har det blivit bra nu men vi fick ha polisförhör och grejer och för allt det där så fick jag skit i skolan som tur en månad efter fyllde jag 15 om jag hade vart 15 hade jag fått en prick i registret! Men det är ngt som jag ångrar!
Dag 18 är min månad tydligen vad som har hänt den här månaden jag har gått i skolan, fått julov aa men jag kan inte säga mer än att det har vart en bra månad och den är inte slut än snart kommer ett nytt år! Yeaaaah då ska jag kämpa ännu mer med skolan och gå min egen väg
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback