Dag 15- mitt favoritminne

Asså jag har sjukt många favorit minnen. Men om jag ska välja ett var det förra sommaren, jag och Ebba, Ebbas mamma tessan och Åsa tessans kompis och ebbas lillebror Tristan. Vi åkte dit på morgonen det tog ungefär tre timmar att åka dit. Vi hyrde stuga brevid skarasommarland så det tog typ 3 minuter att gå dit. Vi var i skarasommarland i två dagar. Första dagen när vi kom dit så var vi där hela dagen det spöregna men vi hade ändå hur kul som helst vi bada, och åkte massa saker. Sen kommer jag ihåg att vi åt tacosbuffe det var as gott sen på kvällen åt vi kebab! Sen dagen efter så åkte vi radiobilarna och så lärde vi känna en kille som heter Tommy som var från Norge. Men han var så jävla snygg asså!! Men vi hade sjukt kul åhh vill bara tillbaka!!!
Har bilder på min data hos mamma från skara men lägger upp då! :)

 jag och Ebba tog den här bilden sen en vecka efter åkte vi till skara!! :D

             

               
                                     shit asså dom här lyssna vi på när vi satt i bilen påväg dit shit asså vad jag saknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback