dag 14- min första kyss

Hejhej ska skriva om dag 14, måste skynda mig lite, ska ju hem till pappa och ska fixa mig och sånt så jag skriver om min dag efter att jag har fixat mig ;)
Iaf min första kyss, var också med min första kärlek, Brandon. Jag kommer ihåg allt. Min lillebror Liam fyllde 2 år eller vi hade kalas för han så alla var hemma hos oss. Ebba följde också med till min pappa den dagen. Sen gick jag, Brandon, Ebba, Melina (sofias brors barn) Nataly (min kusin) och Joshua gick ut. Nataly, Ebba, Brandon och Melina satt och snacka om ngt hela tiden och jag visste inte alls var det var så jag gick iväg med Joshua. Sen ser jag att Ebba står och snackar me Brandon. Sen kommer Ebba fram till mig och säger att Brandon vill prata med mig. Så jag gick dit och så gick jag och Brandon och snacka om allt möjligt.
De var liksom första gången vi gick iväg och snacka själva, sen stog vi framför varann jag kunde inte kolla han i ögonen. Så helt plötsligt då jag minst ana det kysste han mig och det kändes så overkligt asså!
Men det var min första kyss iaf hähä :D Snacka om att jag har bra minne asså!

 Tycker bilden var lite söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback