dag 13- min första kärlek

Hmmm. Vi har känt varann i sex år tror jag men iaf väldigt länge, han är desstuom sofias brors barn, han heter Brandon. Vissa tycker att det är konstigt för att dom säger att vi är kusiner, men vi har liksom ingenting gemensamt eftersom min lotssas mamma är ingenting till mig :) Men iaf, det var julen 2009 som vi alla firande tillsammans, sen typ dagen efter så börja vi smsa. Dagarna gick och vi smsa dag och natt, han börja gilla mig, men jag hade inte alls känslor för han, han var mer som än vän till mig. Men efter att vi messa varje dag så börja jag känna han på ett annat sätt så som jag inte kände han innan. Jag fick se en till sida hos han! Men ja, det tog ett tag innan vi blev tsm pga av massa andledningar sen kom dagen den 10 augusti 2009 efter att ha smsat och sånt i 6 månader ungefär som vi vart tillsammans. Vi var tillsammans i  lite mer än en månad inte så länge han gjorde slut med mig och anledningen varför vet jag inte..  Iaf det var ett kaos när det tog slut mellan oss, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag hade aldrig känt känslan förut jag ville bara komma ifrån allt var så sjukt jobbigt! Just då för att när jag åkte till pappa så blev det typ att hela deras familj kom hem till oss och det hela vart så jobbigt. Men nu är vi vänner, vi kan messa nångång ibland och snacka som kompisar och jag kan se honom eller träffa honom utan att jag tycker det är jobbigt. Visst jag kan inte säga att jag kommit över honom helt, men just för att han var min första kommer han alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
somsagt obesvarad kärlek är som en fråga utan svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback