dag 11- mina syskon

Börjar berätta om min storastyster, vi har samma mamma och pappa. Hon heter Paulina, är 17 år hon pluggar barn och fritid i gustavsberg gymnasiet g2 hon har en kille som heter Micke :)
Hon fyller år 28 juli. Iaf jag och min syster bråkade hela tiden förut men inte mycket längre det kan vara småtjaffs nån gång, men vi har kommit jätte nära varann och det är jag glad för, jag vet att jag kan snacka med henne om vad som helst jag litar på henne! När vi var mindre brukade jag alltid vara med henne hela tiden, men inte så mycket längre det kan liksom vara nångång ibland att vi hittar på ngt. Men hon är världens bästa storasyster, jag har alltid sätt upp till henne ända sen jag varit liten och nu är hon också som en kompis till mig!

Jag har två lillebröder men vi börjar med min yngsta bror.
Han heter Liam. Världens gulligaste. Vi har bara samma pappa, så lite synd för jag träffar inte han så ofta :(
Men iaf han är tre år fyller år den 30 maj. Går på dagis i Tumba. Finns inte så mycket att säga om han, han är helt enkelt världens gulligaste lillebror, min lilla busunge!! :D

Sen har jag en till lillebror, han är 12 år, riktigt galen kille, vi bråkar jättejätte ofta menmen det kallas syskonkärlek. Han går i samma skola i årskurs 6 och han är också min lilla buskille! :D
 Somsagt mina syskon är underbara! har ju också en till lillebror eller lottsas men han e som en bror till mig han heter Joshua är 11 år och går i en skola i älvsjö! Han är en jätte gullig kille! :D
Det var allt om mina syskon, älskar er♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback