Dag 1- om mig

Som ni redan kanske vet heter jag Evelinn Aida Terzi, och är halv chilenare och kvart italienare och kvart svensk :D jag är 16 år. Föddes den 7 november 1994 alltså har jag gått om, jag gick om tvåan pga av att jag hade jobbigt i skolan, har alltid haft det iof. Har alltid haft svårt i matte och sånt. Men jag är nöjd med att jag fick gå om.
Mina föreldrar är skillda, så min mamma bor på Ingarö och min pappa bor i Tumba, , för det mesta bor jag hos min mamma för att min skola ligger ju på Ingarö, men jag brukar självklart hälsa på min pappa brukar vara där varannan helg och brukar åka dit när jag känner för det :)
Jag har tre underbara syskon, vi bråkar ganska ofta men dom är alltid det bästa jag har!
På fritiden pluggar jag väldigt mycket just nu annars är jag med kompisar, chillar med livet bara!
Jag tror alla vet att jag älskar musik fast vem gör inte det liksom det finns två Rihanna och Chris brown deras musik ouuuf finns inga ord älskar!, jag älskar också att bli fotad eller ta foton på mig själv okej låter som att jag är värsta egot men vem ställer inte upp för kameran! :D Många brukar faktist säga att jag har mycket självförtroende men det är väl bara positivt!
Aja det var allt om mig. Dag 2 kommer imorgon! :)

Nobody is perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback