Bildbomb på mig och Maria både gammalt och nytt ;)


Jag och Maria i 8an när de var rast så gick vi hem till Ellinor!

Jag och underbara Maria, sjukt gammal bild och jag saknar mitt hår, på bilden är min vanliga hårfärg buuu!! :(


Jag och maria i åttan, när vi hade no lektion och det var en fredag och jag kommer ihåg att vi drog på bio sen efter skolan i heron city ;)

Jag och Maria i gustavsberg inne på kicks, typiskt oss att ställa oss vart som helt och fota :D


Jag och Maria, vi hade vart i stan den dagen sen på kvällen slagga jag hos henne och vi tog massa bilder. Saknar dom tiderna! :(


Sommaren 2009, fyfan vad jag saknar det göör ont!!!!

Galna tjejer i 8an, när vi hade träslöjd!
 Nu räcker det med bilder orkar inte ladda upp har så grymt mycket mer bilder och jag skämtar inte, somsagt gamla bilder väcker minnen Vad ska man säga vi är brudarna som älskar kameran och kameran älskar oss ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback