beslutsångest! :(

Godmorgon dudes! Igår färgade jag håret blev en aning ljusare! Men inte så mycket men jag vill ha min vanliga hårfärg så jag ska försöka bara låta det vara nu och sen när vi åker till spaninen kommer det ju blir solblekt men jag gillar min vanliga hårfärg faktiskt! :)
Och asså mamma köpte min ipod men jag vill byta den till ipod nano men jag vene om jag vill det asså åh jag hatar det här varför kan man inte bara få allt gratis ist!! :( Men vi får se hur det blir ska snacka med mamma och fråga annars om hon kan lägga ut 1000 spänn och så lägger jag ut resten! Ska till nacka med min moster och mina kusiner snart eller snart och snart har inte ens ätit frukost eller fixat mig men det går snabbt. och ikväll så ska vi på konsert alladin och äta middag inne i stan med mina kusiner:) Vi alla fick det i julkalpp av min bästa mormor! sen slaggar min kusin hos mig.  Men jag hör av mig nångång ikväll när jag kommit hem ha en bra dag!

 yeah min profilbild på facebook ;) Bilden togs för ett tag sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback