är med underbara maria

Hellu :) Sitter hos Maria idag har vi vart i stan och jag köpte en skitfin tröja från jc som jag ska ha på nyår sen köpte jag en tröja från monki :D sen köpte jag en sminkväska och så :D
Vi åt kinamat i stan sen åkte vi till gurra och hyrde film vi hyrde sin nombre men den sög ju så vi har inte kollat på den ist har vi tagit massa bilder på mig :D älskar att bli fotad :P
sen nu sitter vi bara och snackar! men jag hör av mig när jag kmr hem peeace!














Bildbomb men jag vill ha dom till min data men jag älskar tröjan köpte den idag på monki! :D


Kommentarer
Postat av: anonym

asså tro inte att du e så jävla snygg för det är du inte bara så du vet det!!

Och de e verkligen ingen nyårströja!

2010-12-30 @ 11:43:17
Postat av: evelinn

hahahha och sen?

Nästa gång du komenterar var inte anonym

2010-12-30 @ 13:01:35
Postat av: anonym

Vem bestämmer det?

2010-12-30 @ 17:36:59
Postat av: Linnea<3

palla att man e anonym.!?

jiddra inte med min kusin för då får du med mej å göra haha :)

Du e så fin bästaste kusinen iii vääääääääärlden!! :)

Älskar dej !<333333

Jag kanske lägger mig i men asså du kanske ska kolla dej i spegeln, du e säkert inte snygg du heller men de e iaf min kusse... får jag bara fråga dej Anonym.. asså vrf e du ens inne på hennes blogg om du säger att hon e ful o.s.v... Har du ingen tv hemma eller haha.:)

2010-12-30 @ 17:46:26
URL: http://thecraazygirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag fattar inte folk som går in på bloggar och annat och lägger ner en massa tid på att läsa o kolla bilder för att sen kommentera en onödig komentar som inte ens någon bryr sig om.. Och sen om man ändå ska tjaffsa och kommentera så vrf inte bara säga vem det är då? Någon som är rädd kanske? Vfan tror du att hon ska komma och döda dig eller? Kolla hon eller ingen annan bryr sig om din åsikt och ingen har bett om att få höra den så det är bara att hålla käften. Visst ingen säger att du måste tycka att hon e fin eller att du ska gilla hennes blogg, men vad gör du då här då lixom? Gör nåt vettigt med livet än att slösa tid på sånt här.. Det är min åsikt iaf=/



Finaste bästa vännen där Evelinn ;) <3

2010-12-31 @ 01:06:32
Postat av: Linnea

Håller med dig där Maria, vrf inte bara säga vem du är?

2010-12-31 @ 10:18:57
URL: http://thecraazygirl.blogg.se/
Postat av: Evelinn

tack mina bästa tjejer!! Ni e bäst älskar er <3

Vet du vad du anonym jag skiter i vad du tycker du f¨r tycka och tänka vad du vill jag bryr mig inte du sänker inte mitt självförtroende bara för att du säger att jag är ful och massa bullshit.

Jag har inte bett om att du ska läsa min blogg.

Somsagt jag föddes inte för din skull och tänker fan heller leva efter dina regler peace!

2010-12-31 @ 14:55:02
Postat av: Linnea

Bra däär Evvee :D<33333

2011-01-01 @ 00:35:07
URL: http://thecraazygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback