Ännu mer julklappar!

Hallo :D Sitter hemma hos mami nöjd med alla julklappar förutom än :( Fick en ipod nano fast jag vill ha den nyaste modellen med skärm men fick bara en liten så ska byta den imorgon till den nyaste och lägga till pengar har ju fått massa pengar i julklappar! :D
Men blev nöjd med alla mina andra saker fick tre naglack skit bra shampoo en berlock till mitt thomas sabo armband underkläder ett smyckeskrin en sjukt fin kudde nya gardiner nytt lakan body lotion en ny hårfärg bio kort sen imorgon ska vi på nån alladin föreställning ska faktiskt bli skitkul! sen på torsdag ska vi på nån cirkus!! Så jag är fett nöjd med mina julklappar i år men imorgon kommer jag äntligen få min älskade ipod!! :D
Skriver senare.

Jualfton. Melina(sofias brors barn) jag, Joshua leo(sofias brors barn) Carolina (sofias brors barn) Och paulina! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback