Alladin

Chillar i mitt rum med Linnea hon ska ju slagga hos mig :D
Idag drog jag till nacka blev ingen ipod utan den jag ville ha har slutat säljas så jag köpte ist ett bättre minneskort till min mobil men är ändå nöjd så resten av pengar typ 2500 som jag har kvar plus 500 på ginatricot ska köpa lite grejer som jag behöver sen ska jag spara till gran canaria! :D
Men jag är iaf nöjd men fick med mig en midjekjol kostade 75 spänn och jag har alltid velat haft den men har liksom aldrig köpt den sen idag var det rea innan kostade den 150 :D sen köpte jag två par örhengen! Vi fika också i nacka sen vid halv fem rulla vi in mot stan och gick på alladin maten var piss óch jag bråka med mamma så början var inge bra för mig :( Men teatern var riktigt bra!!! Sen kom vi hem runt tio och vi ska slagga nu peace and love!
´
 Min kjol :D bilden tog Linnea hon fick en ny systemkamera hihi! :D

                                                               Justin bieber- Pray. Kärlek till låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback