Trött efter en lång dag.

tja! Kom hem för ungefär en timme sen och har duschat och nu ligger jag i sängen och typ somnar snart är grymt trött. Men iaf va skit kul att paddla kanske lite läskigt men när man väl kom igång så var det rätt chill! Jag och Maria gick hemifrån henne vid 17.20 sen så råka vi gå till björkvik fast vi skulle till björnö så vi fick gå tillbaka sen när vi kom dit så träffa vi Emelie, Nathalie, Belinda och Josephine och gud vad vi höll på. Vi grilla korv sen paddla vi och sen hämta josefines pappa oss och skjuttsa oss hem. Så jag slapp ta bussen hem som tur var för dessutom spöregna det och blixtra och gissa om jag var blöt! Det var inte najs kan jag säga. Men nu ska jag sova hörs imorgon peace!



Sjukt gammal bild,men älskar dig lika mycket nu som då bästavän!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback