Torsdag fast som fredag för mig :D

Hejsan kom hem för inte så länge sen, skrev aldrig imorse jag satte på datan och skulle skriva men sen fick jag skjutts till skolan så det var najs! Idag har det varit rätt najs dag i skolan, vi börja 08.20 och då hade vi elevensval så man får välja vad man ville göra fanns olika saker att välja bland så jag har valt att ha engelska och matte. Men efter hade vi musik i en evighet men en ny musik lärare som har världens bästa röst! Iaf sen lunch det blev spaggeti med köttfärsås as gott(y) Sen efter hade vi engelska och no hade vi typ i en minut sen fick vi gå och nu chillar jag bara. Juste blev as glad för min nya header, tack maria love you!<3 AA men nu ska jag fixa lite saker hörs senare pussar!




Jag och maria;)

Dagens outfit: Jeans från bikbok, orange tröja från bikbok kofta adidas

Dagens humör: Alltid lika glad!

Dagens roligaste: att nathalie är kär i mig XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback