pluggar

Hejsan, sitter och pluggar hemma hos maria just nu, så tänkte att jag skulle skriva lite snabbt. Men jag pluggar med  svenska för vi ska ha prov om lite olika författare så vi har fått en text man ska läsa sen ska man svara på dom olika frågorna och svaren finns i texten. så det är lätt sen ska jag göra en framsida till mitt författarpotrett som vi ska skriva om. Men iaf har haft en bra dag i skolan rätt chill idag med. Börja lektionen med svenska, sen engelska sen so sen matte sen idrott men har inte ¨jobbat så mycket har mest gott igenom saker fått böcker och sånt! Klockan sex ska vi vara nere vid björkvik för vi ska paddla till nio ¨så skriver när jag kommer hem. Peace!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback