Piss väder :(

Heejsan:D är på as bra humör just nu faktikst vet inte varför. Idag har jag inte gjort mycket alls vakna runt halv tio av att Paulina kom in i mitt rum för att hon skulle tydligen låna min platttång så börja hon platta håret. Samtidigt så fick jag sms av maria att hon var sjuk och att hon inte kunde följa med mig till stan så tänkte skita i det men sen ringde paulina mig hon börjar nämligen skolan idag, men iaf hon fråga ifall jag ville följa med till stan med hon och veronica och jag tacka inte nej så drog till gurra och vänta på henne sen drog vi in till stan och jag köpte mina älskade jeans! Sen så gick vi runt en stund sen drog vi hem och det var världens kö satt typ i bussen sen kom hem för en stund sen har precis ätit middag, ska dricka te snart för jag fryser as mycket.. Men skriver lite later peace!


Alex och Erik på ung haha:)


Jag och maria på the voice!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback