myysväder

Shoosan;) ligger i sängen just nu och chattar och sånt, kommer nog snart somna känns de som:P men iaf var ju hos min mormor en stund sen kom mamma och hämta mig och jag var hemma en stund sen drog jag till Maria och vi kolla på flickan från åvan, tycker filmen är jättebra faktiskt! Efter det drog jag hem och sen har jag ätit och suttit framför datan till det börja blixtra och åska och det ös regna verkligen då kunde jag inte logga in på internet så gick och satte mig med mami och victor och kolla på avatar en stund det är verkligen film dag när det är sånt här väder!
Men nu ska jag va lite social sen ska jag sova men godnatt hörs imorgon. Pussar!





Gammal bild, från förra vintern uppe i åre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback