Mygbett, blir galen!

Shaa:D kom hem nyss, omg jag har seriöst myggbett på hela benen och armarna blir GALEN! Men iaf var i stan med älskade vännen maria och vi gick runt en stund. Köpte en skitfin tröja och armband och örhängen och det tog ett tag för det första visste jag inte vad jag ville ha och för det andra alltid när man har pengar så finns det inget att köpa.. Aja blev glad för det jag fick med mig hem! Sen när ja kom hem så jogga jag till stora barnvik med min bror han cyklade så tog jag ett dopp sen gick jag tillbaka snabbt. MEn nu ska jag duscha sen blire middag hörs senare peace!


En bild kan säga mer en tusen ord <3 Paulina victor och jag förra julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback