Mörkare och mörkare..

Heelu, var med lisa igår så blogga aldrig hade somsagt inte tid, först tog jag en buss och vi drog till gurra och köpte godis sen så drog vi hem till henne och åt middag och satt och dunka musik och satt och snacka om mycket hemligheter:) Vi hade det jätte mysigt faktiskt! Sen senare så gick vi och la oss vi gick och la oss vi tre även fast jag var grymt trött. Sen idag har jag vart i stan med syster min, såg ett par grymt snygga jeans men hade ej pengar, men ska dra in och köpa dom imrogon men iaf vi gick runt och kolla i affärer fans mycket jag ville ha.. Menmen sen kom vi hem runt sju och har ätit och målat naglarna:) Usch hemskt det börjar bli mörkare ute nu på kvällarna sommaren har verkligen gått så fort!! Börjar skolan på onsdag känns på ett sätt skönt att komma igång men usch vad jag vill bort från vämdö! aja ett år kvar och det här året ska jag kääämpa! jag ska klara det här. Men nu ska göra te sen blire film eller ngt får se hörs imorgon peace!
Laddar upp lite gammla bilder :)




Vad som än händer så älskar jag dig lika mycket!


Ebba<3Evelinn, älskar dig till döden!


haha en bild från förra året





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback