Livet leker(y)

Heeluu, Livet leker och jag mår bäst! Har ingenaning om varför! Men allt är bara som jag vill att det ska vara! Iaf idag så har vi ju vart i björnö ganska chill! Satt och snacka med Josefine, Maria och Nathalie sen senare drog jag Josefine och maria till maria och va där. Vi åt toast och satt och skratta! Sen drog jag hem och nu har jag ätit middag och just nu sitter jag och dunkar musik! Men hörs later. Peace!



Jag och Josefine, i björnö!


Fina brudar. Jag josfine och Nathalie!

Evve. MIna nya jeans btw ;)


Kommentarer
Postat av: Lisaa

Gud va fiiin du var idag! =D <3

2010-08-19 @ 20:20:11
Postat av: Evelinn

Åhh vad gullig du är gumman! Tack :) <33

2010-08-19 @ 20:51:11
URL: http://evelinnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback