jag vill ha money!

Hellu, kom hem för inte så länge sen, sitter hemma hos mig med Lisa vi sitter och kollar på flickan från åvan och äter popcorn och godis mys! Ska berätta om min dag lite snabbt bara, tog ju en buss som gick 13.11 som maria satt på sen så när vi var där i ung 08 träffa vi sjuukt mycket folk trevligt! Så vi var där sen så var maria tvungen att dra hem för hon skulle ta spruta så jag tog bussen hem till lisa så var vi där sen blev vi as hungriga så vi drog till nacka och åt middag vi åt kina mat as gott! Hade ju inte ätit ngt på hela dagen och snacka om att jag var hungrig:O Men sen gick vi runt en stund i nacka. Tycker det är as jobbigt att gå runt i affärer sen har man inte så mycket pengar!Menmen! Sen drog vi hem och nu sitter vi här och chillar men ska va social med lisa nu men skriver imorn när jag vaknar godnatt ha en trevlig kväll allihopa!



Jag och maria för ett år sen typ. Omg hade svart hår:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback